
Eva López CrevillénDirectorul Conservatorului Superior de Dans María de Ávila (Madrid)Profesor de balet clasic și neoclasic
Profesor de analiză și practică al repertoriului dansului clasic (primul în Spania)
Doctor în artele spectacolului de la Universitatea Rey Juan Carlos
Asistent coregrafic al lui Nacho Duato la Teatrul Bolshoi din Moscova;Teatrul Mikhailosky din Sankt Petersburg; Baletul regal suedez; Opera din Lyon; Ballet Universal din Seul, Teatrul de dans din Harlem.

Solistă și Prima balerină în cadrul Companiei Naționale de Dans din Spania. A dansat în întreaga lume timp de două decenii rolurile principale ale repertoriului clasic tradițional, a dansului neoclasic și contemporan, lucrând sub conducerea lui Maya Plisestkaya, Ray Barra și Nacho Duato, ceea ce îi permite să cunoască lucrările coregrafice ale lui Duato însuși („ Jardí Tancat ”,„ Romeo și Julieta ”,„ Arenal ”,„ Ecos ”,„ Por Vos Muero ”,„ Duende ”…), de Petipa („ La Fille Mal Gardée ”,„ Raymonda ”,„ Lacul Swan "," Frumusețea adormită "," Corsair "și" Romeo și Julieta ", printre altele), George Balanchine (" Patru temperamente "," Tema și variații "," Agon "- în rolul pas de deux-," Serenade ”,„ Concerto Barroco ”, etc.), Glen Tetley („ Voluntari ”), Jirí Kylián („ Întoarcerea la țara ciudată ”,„ Țara uitată ”,„ Petite Mort ”,„ Stepping Stones ”,…), William Forsythe („În mijlocul oarecum ridicat”, „Parodia vilă a adresei”, „Herman Scherman” etc.), Hans van Manen, Ohad Naharin, („Arbos”, „Kyr”).
Roland Petit o selectează pentru a interpreta cele mai recunoscute lucrări din repertoriul ei și o alege să danseze rolul Albertinei în baletul „Proust ou Les Intermitences du Coeur”, în cadrul 64 Maggio Musicale Fiorentino, obținând o importantă recunoaștere a criticii și publice.
Este primul profesor spaniol care a fost invitat ca să predea repertoriu contemporan la Academia de Balet Vaganova din Sankt Petersburg.
