REGULAMENT
Cuprinde:
1. Dispoziții generale;
2. Organizarea cursurilor;
3. Inscrieri;costuri
- Organziare tabara: cazare, mese, transport, agreement, plus costuri
5. Drepturile şi obligaţiile beneficiarilor;
6. Drepturile şi obligaţiile formatorilor;
7. Dispoziţii finale. - DISPOZIȚII GENERALE
Prezentul regulament stabileşte dispoziţii referitoare la organizarea, derularea şi finalizarea programelor de participare la Revolve Dance Festival - Summer Edition 2025. Regulamentul se aplică beneficiarilor cursurilor si workshop-urilor din Oferta Revolve Dance Festival, pentru perioada 09 - 24 august 2025.
- ORGANIZAREA CURSURILOR
Cursurile din oferta Revolve Dance Festival sunt furnizate copiilor cu vârsta cuprinsă între 9-20+ ani, elevi ai școlilor de profil publice sau private și cadrelor didactice ale instituțiilor publice și private ce au ca principal domeniu de activitate coregrafia.
Pentru a cunoaşte programul festivalului, participanții pot consulta site-ul, paginile de FB si Instagram sau pot beneficia de consultanță din partea organizatorilor evenimentului sau a responsabilului din unitatea școlară unde este încadrat.
După expirarea perioadei de înscriere, cel mai târziu la 1 iulie 2025, se întocmesc tabelele cu grupele formate în cadrul fiecărui program.
Responsabilul de program va contacta fiecare cursant pentru a confirma înscrierea și pentru a-l informa asupra orarului/calendarului de activități.
- INSCRIERI
Înscrierea la cursurile și workshop-urile Revolve Dance Festival – Summer edition 2025 este deschisă tuturor elevilor școlilor de profil publice sau private din România si străinătate, de toate naţionalităţile, cu vârste cuprinse între 9 şi 20+ ani și cadrelor didactice ale instituțiilor publice și private ce au ca principal domeniu de activitate coregrafia.
Încadrarea unui elev participant la Revolve Dance Festival la categoria de vârstă este determinată strict de vârsta împlinită la 1 ianuarie 2025.
Înscrierile sunt acceptate în ordinea în care se înregistrează participanţii și sunt confirmate în momentul achitării sumei integrale pana la data de 1 iulie 2025.
Taxa de participare trebuie achitată în maxim 5 zile lucrătoare de la primirea pe email a facturii.
Înscrierile sunt acceptate în ordinea în care participanții sunt înregistrați și sunt confirmate în momentul plății taxei de participare sau avansului de 30% din taxa de participare.
Cei care nu pot plăti integral, au posibilitatea să plătească în :
- Doua transe: 30% avans în termen de 5 zile lucrătoare de la primirea facturii fiscale si restul de 70% pana la data de 1 iulie 2025,
- trei tranșe: minim 30% avans în termen de 5 zile lucrătoare de la primirea facturii fiscale, 40% pana la data de 1 mai 2025 și restul de 30% până cel târziu la 1 iulie 2025.
Taxa de inscriere de 30% NU se returneaza și nici nu se poate considera avans pentru o altă ediție.
Neplata la timp a taxelor de înscriere anulează înregistrarea care va fi anunțată prin email. Dorința de participare va trebui confirmată prin plata taxei de înscriere de 30% din totalul facturii emise în 5 zile de la emitere și a restului de plată până la maxim 1 iulie 2025.
Înregistrările vor fi închise în momentul în care numărul maxim de candidați acceptați a fost atins.
Revolve Dance Festival 2025 îşi rezervă dreptul de a refuza orice cerere de înscriere ulterioară.
Revolve Dance își rezervă dreptul de a-și alege participanții prin audiție online.
CATEGORII DE VÂRSTĂ PE GRUPE
Grupa Children, 09-11 ani (Împliniți până la 1 ianuarie 2025)
Grupa Junior 12 – 14 ani (Împliniți până la 1 ianuarie 2025)
Junior PRO 13 – 15 ani, (Împliniți până la 1 ianuarie 2025)
Grupa Senior, Fete si Baieți, 16 – 20 + ani (Împliniți până la 1 ianuarie 2025)
* Grupele se formeaza și în funcție de nivelul de pregătire al tinerilor.
TAXE ȘI ABONAMENTE
CHILDREN, Grupa 09 - 11 ani, fete și băieți
990 euro; minim 5 ore/zi x 14 zile, inclusiv ziua galei finale, alternativ: stretching / floor-barre, tehnică de balet clasic, dans de caracter, repertoriu ansamblu, contemporan. Participarea la spectacolul final Stars Gala din data de 24 august 2025 cu coregrafiile invatate in timpul cursului + o invitație gratuită la gala de final.
JUNIOR, Grupa 12 - 14 ani, fete și băieți
990 euro: minim 5 ore/zi x 14 zile, inclusiv gala care includ alternativ: stretching / floor-barre, tehnică, pointe, repertoriu ansamblu, dans de caracter, contemporan, Participarea la spectacolul final Stars Gala din data de 24 august 2025 cu coregrafiile invatate in timpul cursului + o invitație gratuită la gala de final.
JUNIOR PRO, Grupa 13 - 15 ani, fete si baieti
1100 euro: minim 6 ore/zi x 14 zile, inclusiv gala de final, care includ alternativ: stretching / floor-barre, tehnică de balet, poante/clasa de baieti, repertoriu ansamblu, pas de deux/duet, dans de caracter, actorie de balet, contemporan/neo-clasic. Participarea la spectacolul final Stars Gala din data de 24 august 2025 cu coregrafiile învățate în timpul cursului + o invitație gratuită la gala de final.
*Posibilitatea de a fi selectat ca participant ( rol) pentru coregrafia special creata pentru partea a doua și/sau a treia a spectacolului Stars Gala din data de 24 august 2025, alaturi de VIP-uri invitate din străinătate.
SENIOR, Grupa 16 - 20 ani, fete si baieti
1100 euro: minim 6 ore/zi x 14 zile, inclusiv gala de final, care include alternativ: stretching / floor-barre, tehnică de balet, poante/clasa de baieți, repertoriu ansamblu, pas de deux/duet, dans de caracter, actorie de balet, contemporan + invitație la gala de final.
Participarea la spectacolul final Stars Gala din data de 24 august 2025 cu coregrafiile învățate în timpul cursului.
*Posibilitatea de a fi selectat ca participant ( rol) pentru coregrafia special creată pentru partea a doua și/sau a treia a spectacolului Stars Gala din data de 24 august 2025, alaturi de VIP-uri invitate din străinătate.
NOTĂ:
- în cazuri excepționale se poate achiziționa doar căte o săptămână însă participantul își asumă că NU va putea fi integrat în toate coregrafiile Stars Gala sau NU va putea primi roluri pe măsura pregătirii personale daca coregrafiile s-au început în prima săptămână. Participantul VA FI inclus în coregrafiile care permit sau care au început a fi pregătite de la momentul includerii sale în cadrul workshop-ului.
COSTURI: 550 euro(Children și Junior) și 600 euro ( Junior Pro și Senior) pentru Saptamana 1 ( 9-15 august) sau 2 ( 18 – 24 august cu Stars Gala)
GRUP SPECIAL “CENTANAIRE ROLAND PETIT”
Se va studia o coregrafie speciala care va fi prezentata parțial la Stars Gala pe 24 august 2025.
Grupul va fi restrans de pana la 20 de studenți.
Program: 18-24 august; Varsta: 15 – 20+ ani
Pret: 150 euro/curs; 1h30/zi x 6 zile
**Prețul poate fi scăzut din prețul total al cursului de vară dacă participantul este înscris la ediția summer 2025.
La acest curs se poate participa și separat, din afara cursului de vară.
***
Permis Asistență Profesor - Profesorii cu cel puțin 5 elevi inscrisi in program, pot solicita "Permis Asistență Profesor"la anumite cursrui stabilite împreună cu profesorii invitați să predea la Revolve Dance summer 2025.
Permis Asistență Profesor - "Abonament"costă 250 euro/toata perioada ( accesul este numai la anumite cursuri care vor fi communicate la momentul achizitiei).
Cursuri Private
Se pot solicita și rezerva cursuri/lecții private cu profesorii invitați, în limita timpului disponibil pentru fiecare profesor în parte.
Solicitările se fac în scris pe adresa de email contact@revolvedance.ro până cel târziu la data de 1.08.2025.
Costul unui Curs Privat este de 120 Euro și are durata de 1h.
* Profesorul poate refuza un curs privat dacă consideră că elevul nu este îndeajuns de pregătit.
Acceptarea persoanelor înscrise la cursurile și workshop-urile Revolve Dance Festival – Summer Edition 2025 se face în funcţie de următoarele criterii şi principii:
- Apartenenţa la o instituție de formare în domeniul coregrafic, de stat sau privată;
- Achiziționarea unui abonament achitat complet la momentul în registrării;
- Respectarea regulamentului de participare la programele de formare de către beneficiar.
- Să fie apt din punct de vedere fizic și medical pentru susținerea cursurilor intensive.
- CAZARE – PRIMA SĂPTĂMÂNĂ – NEPTUN, BLACK SEA
Preț: 550 euro / persoană
Regim: All Inclusive
Perioadă: 9 – 16 august 2025 (7 nopți)
Locație: Hotel Doina*** din statiunea Neptun
INFORMAȚII SUPLIMENTARE:
- Cazare – loc în cameră dublă/triplă cu check-in din data de 9 august și check-out pe data de 16 august 2025,
- Masa în regim All Inclusive (mic dejun, prânz și cină)
Meniurile vor fi alese de fiecare student din bufetul organizat de către hotel.
- Transport - Costul transportului NU este inclus.
Organizare plecare cu trenul rapid din Bucuresti la Neptun, si retur,
Plecare: 9 august, ora 12:00 – Gara de Nord – București / Sosire: ora 17:00 – Gara Neptun
Întoarcere: 16 august, ora 11:30 Gara Neptun / Sosire: 15:30 - Gara de Nord – București
NOTĂ!!
Elevii din învăţământul preuniversitar acreditat/autorizat beneficiază dereducere la transportul feroviar intern la toate categoriile de trenuri, clasa a II-a, pe tot parcursul anului calendaristic, iar studentii străini au reduceri la nivel internațional.
Pentru mai multe informații: https://transferoviarcalatori.ro/ro/suport/regulamente-europene-si-de-transport/transport-elevi-si-studenti
Pentru studenții din afara Bucurestiului, putem organiza transport și cazare în București până la plecarea grupului, precum și preluare și organizarea așteptării. Costurile se personalizează.
**Părinții sau însoțitorii studenților se pot caza în același regim și se acceptă TICHETE DE VACANȚĂ ( mai multe detalii prin cerere la contact@revolvedance.ro).
PACHET PROCEDURI BALNEOTERAPIE
Locație: Policlinica Doina
Program: Luni- Vineri
Acces: Programare
În pachetul ofertei Revolve Dance Festival – Summer Edition 2025 este inclus accesul la piscina interioară. Procedurile de tip Balneo și o consultație medicală de specialitate se pot achiziționa separate: 90 ron/zi/2 proceduri sau 125 lei/pers/zi/3 proceduri. Procedurile se vor efectua în cadrul Policlinicii Doina, de luni până vineri, pe baza de programare.
Procedurile sunt de tip fizioterapie și recuperare medical.
Procedurile se vor efectua după consultul medical și doar la recomandarea medicului specialist din clinică.
**Orice proceduri dorite se pot achita la fața locului și se pot DECONTA cu trimitere de la medicul de familie!
CONDIȚII DE CAZARE:
Perioadă de achitare avans 50%: 10 ianurie -1 mai 2025
Perioadă de achitare integral: până la 15 iunie 2025
Avansul pentru ocuparea locului de cazare este de 50% achitabili la 15 zile după facturare, dar nu mai târziu de 1 mai 2025, iar plata integral se va efectua până la data de 15 iunie 2025.
Anulare cazare:
* În caz de anulare până în data de 01 mai 20225, toată suma achitată se va restitui.
** În caz de anulare după data de 01 mai 2025 se va percepe o taxa de anulare de 50%,
*** În cazul în care nu se face prezența cazare, taxa percepută va fi de 100%.
**** Opțiunea de plată a avansului de 50% din suma pachetului ales este, de asemenea, garanția rezervării locului de cazare. Prin neachitarea la timp a avansului, nu se confirmă rezervarea locului.
Facilitațile hotelului:
Hotel Doina 3 stele este situat în centrul stațiunii Neptun, la circa 100 metri de gară și 700 metri de mare, având în vecinatate pădurea Comorova și două lacuri cu apă dulce. Hotelul deține, pe lângă spațiile de cazare și masa, un Centru de Terapie și Recuperare (Policlinica Doina) și un Centru de Conferințe modern.
Hotelul deține 320 camere dotate cu aer condiționat, TV color cu programe prin cablu, frigider, telefon cu acces direct, balcon cu mobilier, baie cu cabină duș, încălzire centrală, mini bar, uscător de păr.
- Piscină interioară
- Internet
- Sala conferințe
- Loc joacă
- Parcare
- Restaurant
- Cameră de bagaje
- Cameră pentru persoane cu dizabilități
- Parcare gratuită în limita locurilor disponibile
- Lift
- Aer condiționat
- Balcon
- Sală fitness
- Bază tratament
- Plajă privată
- Spațiu privat pentru mici evenimente Revolve Dance ( Private club)
- Restaurant cu terasă(630 locuri ) oferă, într-o atmosferă elegantă, o varietate de preparate tradiționale românești și specialități culinare internaționale.
- Policlinica Doina, cu acces direct din hotel, a fost complet renovată și modernizată. Oferă servicii complete de tratament și recuperare
- Plajă privată cu spațiu amenajat cu șezlonguri și umbrele. Studenții Revolve Dance vor beneficia de un spațiu dedicat.
- Întrucât aceste imobile aparțin de Protocolul de Stat, beneficiem de pază non stop!
**ACESTE OFRTE SE ALINIAZĂ PACHETELOR CREATE SPECIAL PENTRU REVOLVE DANCE ȘI NU SE RAPORTEAZĂ LA CE OFERĂ HOTELUL PRIN ALTE CANALE DE PROMOVARE ȘI VÂNZARE.
**Aceste oferte sunt valabile și pentru adulții/părinții studenților participanți, în limita locurilor disponibile. Vom funcționa după principiul „primul venit, primul servit”.
LOCUL DE DESFĂȘURARE A CURSURILOR
Cursurile Revolve Dance Festival – Summer Edition 2025 pentru săptămâna estivală se vor desfășura în incinta Centrului Internațional de Conferințe al Hotelului Doina.
Centrul de Conferinte este situat în imediata apropiere a hotelului (10 metri distanță) și este unul dintre cele mai mari și mai bine dotate tehnic centre din zona litoralului. Construit pe o suprafata de 2000 mp, oferă mai multe săli de diferite capacități (50 - 300 locuri).
** Centrul este închiriat integral și exclusiv pentru Revolve Dance pentru toată perioada de desfășurare a cursurilor.
- DREPTURILE ȘI OBLIGAȚIILE PARTICIPANȚILOR
Participanții au următoarele drepturi și facilități:
- să se înscrie la cursurile si workshop-urile aparținând categoriei de vârstă;
- să beneficieze de cursurile și workshop-urile specifice tipului de abonament achiziționat, de spațiile puse la dispoziție de organizatori pentru aceste cursuri, de reducerile oferite de partenerii Revolve Dance Festival - Summer Edition 2025, de kit-urile oferite cadou de către sponsorii Revolve Dance Festival și să participe la toate evenimentele de socializare organizate în cadrul festivalului;
- să primească diplomă de certificare a absolvirii workshop-urilor;
- să completeze chestionare privind satisfacţia în legătură cu programul urmat;
Participanții au următoarele obligații:
- Să prezinte adeverință medicală în care este declarat apt pentru efort fizic;
- Să prezinte o adeverință prin care sa demonstreze ca nu este infectat cu COVID 19 si nici nu a avut legaturi cu cineva apropiat infectat,
- Să anunțe Oragnizatorul dacă suferă de vreo boală contagioasă pentru a stabili participarea sau nu la cursuri,
- Să vină pregătit cu echipamentul solicitat de organizatori, pentru fiecare tip de activitate în parte.
- Să ia la cunoștință că nu pot recupera cursul sau workshop-ul nefrecventat, în altă zi sau în cadrul unui alt curs al aceluiași program, în cazul în care a absentat;
- Să semneze doar în nume propriu lista de prezenţă la programulRevolve Dance Festival - Summer Edition 2025 în fiecare zi de derulare a cursurilor;
- Participantul intelege si acceptă faptul ca avansul sau suma integrală vor putea fi restituite doar in cazul in care exista imposibilitatea de prezentare la curs din pricina unor probleme de sănătate dovedite cu documente medicale.
- Avansul de 30% NU se recupereaza. El se consideraă taxă de management, iar sumele plătite se directioneaza catre o alta ediție a Revolve Dance doar în cazuri excepționale( vezi articolele de mai sus),
- Să se prezinte la cursuri in fiecare zi cu minim 15 minute înainte de începerea acestora,
- Să nu absenteze! În caz că se întâmplă, profesorul are dreptul să redistribuie rolul acordat unui alt student, iar studentul va fi distribuit în roluri disponibile la momentul întoarcerii,
- Să prezinte adeverinţă medicală în cazul unei boli care a intervenit pe parcursul derulării festivalului; În cazul în care nu se poate continua cursul, se pot restitui banii pentru zilele de curs rămase de efectuat sau se reportează către o altă ediție Revolve Dance.
- Să respecte normele SSM și PSI care îi vor fi aduse la cunoștință în prima zi de curs pentru toate locațiile evenimentului;
- să fie de accord cu fotografierea, filmarea și folosirea materialelor rezultate din acest workshop în scopul promovarii evenimentelor viitoare pe toate canalele Revolve Dance, în presă și peste tot unde considera Organizatorul potrivit pentru promovarea evenimentelor noastre.
- Să respecte întocmai programul comunicat de catre organizator, fără abateri! În caz contrar, Organizatorul este îndreptățit să renunțe la participarea studentului la urmatoarele cursuri din cadrul acestei sesiuni fără returnarea vreunei sume.
- Accesul la privilegiile oferite în cadrul acestor pachete vor fi manageriate de către organizator și va fi comunicat fiecarui student în parte. Orice alte doleanțe și activități extra, NU vor fi permise decat cu acordul expres al Organizatorului și cu acordul scris al părinților.
- Sa promoveze numele evenimentului Revolve Dance, cat si ale partenerilor acestuia care au legatura cu subiectul, pe toate mijloacele de promovare si comunicare personale sau prin parteneri, in timpul si dupa eveniment, cu toate ocaziile și fără limită de timp, și care au legatura cu premiile, bursele sau facilitațile oferite de Revolve Dance. In caz contrar, bursele nu se acordă sau se retrag, iar valoarea acestora va trebui returnată către Organizator. În acest caz, Oragnizatorul anunță în scris Beneficiarul comunicândui-se greșeala cât și un termen de rezolvare a situației.
- DREPTURILE ȘI OBLIGAȚIILE ORGANIZATORILOR
Organizatorii au urmatoarele drepturi:
- Să aplice chestionare privind satisfacţia în legătură cu programulRevolve Dance Festival - Summer Edition 2025 și cu prestaţia sa;
- Să formuleze și să promoveze organizarea și furnizarea altor programe de formare precum și viitoare ediții ale Revolve Dance Festival;
- Orgnizatorul îşi rezervă dreptul să folosească orice fotografie sau înregistrare video a dansului participantului în cadrul festivalului pentru scopuri promoţionale pe toate canalele media potrivite și sub toate formele;
- Să beneficieze de protecția datelor cu caracter personal;
Organizatorii au urmatoarele obligații:
- Să asigure participanților spațiul și dotările necesare desfășurării tuturor activităților din programul Revolve Dance Festival.
- Să elibereze diplomele de certificare a absolvirii workshop-urilor din program pentru participanți.
- Să asigure prezența la cursuri a tuturor profesorilor din program,
- Să predea la termen toate documentele solicitate de responsabilul de program;
- Să respecte dreptul la intimitate al participanților;
- Să respecte normele SSM și PSI; cat si cele pentru protejarea anti Covid.
POLITICI DE RAMBURSARE
Avansul minim este de 30% din suma pentru studii pentru a rezerva un loc care este considerate taxă de management care NU se returnează și nici nu se consideră avans pentru o altă ediție. Costul pentru înregistrare trebuie achitat la 5 zile dupa facturare pentru a asigura un loc in cadrul workshop-ului. Cursul nu va fi considerat rezervat pana la achitarea completa.
Avansul se calculează la suma inițială fără discount-urile obținute de cursant cu diverse ocazii.
Suma platiă (mai mult decât avansul) se returnează doar dacă există motive medicale confirmate de medic prin documente semnate si parafate. Returnarea sumelor în cazurile explicate mai sus se face atunci când organizația dispune de fonduri pentru returnare și nu când solicită plătitorul.
Suma totală de 100% este suma completă pentru participarea la cursuri și trebuie achitată până la 1 iulie 2025 cel mai târxiu.
Rambursarea de 70% se poate onora numai cu anumite exceptii dovedite cu documente avizate: accidentari, spitalizari sau se poate reporta către o altă ediție a Revolve Dance.
In caz de forta majora sau evenimente neprevazute pe care organizatorul nu le putea prevedea, returnarea sumelor achitate ( maxim 70% din valoarea pachetului achizitionat/sumei stabilite) se stabilesc de comun accord sau se consideră avans pentru o alta ediție a Revolve Dance.
După achitarea sumelor, cursantul nu se poate retrage fără un motiv medical întemeiat sau dacă hotărăște acest lucru se percepe o penalizare de 100% din suma totală a cursului sau se poate menține înregistrarea pentru o ediție viitoare dar in proporție de 70% din sumă.
Anularea participării din oricare motive, mai puțin cele medicale demonstrate, cu mai puțin de 30 de zile înainte de data de începere a evenimentelor, nu permite niciun fel de compensare a sumelor plătite.
Sumele se pot returna doar din motive medicale confirmate de către un doctor specialist, motive care nu ii permit cursantului să continue cursurile. Din suma achitata se va reține suma pentru perioada de timp în care studentul a beneficiat de cursuri. Suma ramasă se poate returna, atunci când organizația va dispune de fonduri, sau se poate redistribui pentru un alt eveniment marca Revolve Dance. Suma de 30% din suma achitată sau minim 300 euro va fi pastrată de către Organizație pentru a acoperi cheltuielile de administrare/management.
- DISPOZIȚII FINALE
Dispozițiile prezentului Regulament sunt obligatorii atât pentru beneficiarii programului desfășurat în cadrulRevolve Dance Festival - Summer Edition 2025, cât și personalul organizator, formatorii interni și externi și intră în vigoare, la data începerii evenimentului: 9 august 2025.
· Dispoziţiile prezentului regulament pot fi completate sau modificate prin decizii interne privind organizarea şi derularea cursurilor și workshop-urilor de către organizatorii Revolve Dance Festival - Summer Edition 2025.